אני עומד למשפט על עקיפה שביצעתי שמסתבר שגלשתי ועליתי על קו הפרדה רצוף. זה היה משהו מאוד גבולי ואני לא יודע אם עדיף לי להודות או לכפור, מה דעתך?
זו תשובה שאינני יכול לתת לך מבלי לראות את נסיבות העבירה ואפילו סעיך העבירה, דע לך שיש סעיפי עברה שונים לעקיפה על קו הפרדה רצוף. חלקם יש עונש מינימום המחייב פסילה. כמובן שיש עבר שלך ונסיבות ספציפיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, בשאלה נתבקשתי לחוות דעתי אם יש מקום להגיש בקשה להישפט. עם כל הרצון לסייע, זאת לא מטרת הפורום העוסק בכתבי אישום בבית המשפט לתעבורה. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה