שלום, אני עצרתי עצירה מלאה בעצור וכשהתחלתי לנסוע מכונית התנגשה בי מצד ימין, זה היה לגמרי באשמתה, אבל הבנתי שיאשימו אותי שלא עצרתי בעצור, האם זה נכון תמיד?
להגיד שזה נכון אוטומטית זה לא מדוייק, אבל יש קושי רב לזיכוי שכן, כשמו המלא של התמרור, עצור ותן זכות קדימה, שכן אם התרחשה התאונה, כנראה הופרה הזכות וצריך לשכנע שלא כך הדבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יריב שלום רב, ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, בהחלט ניתן לסיים את ההליך בהסדר טיעון אשר יכלול עונש קל ככל הניתן. אולם, הדבר אינו קורה באופן אוטומטי אלא דורש ניהול מושכל של התיק מול יחידת התביעות של ה...
המשך תשובה