שלום רב הרכב שלי הגיע למצב שהוא כבר אינו תקין והחלטתי למכור אותו לחברה לפירוק רכבים. רציתי לשאול אם עלי לבצע העברת בעלות כפי שעושים במכירת רכב, או שיש נוהל אחר כאשר מוכרים את הרכב לחברת פירוק. תודה רבה
שלום רב, אם הרכב לפירוק ולא לתיקון יש לגשת למשרד הרישוי ולבצע הורדה מהכביש. אם מכרת לשיקום העברת בעלות רגילה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב, אתה יכול לטעון זאת בבית המשפט, אך חשוב שתבין שעפ"י החוק - קיים איסור לאחוז בפלאפון בעת השימוש ברכב. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה