שלום בעלי נעצר על ידי שוטרת בטענה שהחזיק את הטלפון ביד הטלפון לא היה בידו אלא בכיס ואף הראה לה זאת, אך השוטרת בשלה, מתעקשת שהחזיק את הטלפון ביד כאשר ביקש לציין זאת בתגובה לדוח, סירבה לרשום זאת מדובר במילה שלה נגד שלו בנוסף, שם המשפחה שנכתב בדוח אינו שם משפחתנו (לא חוסר של אות, אלא שם אחר לגמרי) האם יש עילה לביטול הדוח? תודה
יש עילות לביטול ואם לא ביטול ישנם כשלים ראייתיים אשר יכולים להוביל להפחתת העונש הכספי וכו גם אם מדובר בדוח טלפון עדיף להיות מיוצג , מוזמנת ליעוץ אישי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדר שלום רב, עלי לעיין בכתב האישום, לשמוע פרטים עליך וליתן לך יעוץ משפטי פרטני. בנסיבות ברור שעליך לקבל ייעוץ מעו"ד המתמחה בתחום דיני התעבורה. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי. בברכה, שי שקד, ע...
המשך תשובה