שלום, אימי נפטרה לפני 5שנים ובגלל בעיות ירושה הרכב שלה עמד , כיום הוא לא שמיש , יש להורידו מהכביש מאז שנפטרה לא שולמו אגרות . האם ניתן למסור אותו לברזל או לגריסה. ללא תשלום האגרות ? תודה

חנה שלום רב,
שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה העוסק בהזמנה למשפט תעבורה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיורא שלום רב, כאשר המשטרה תופסת רכב מאזרח היא אמורה לשאת באחריות לנזקים שנגרמו לרכב. לכן באפשרותך להגיש תביעה כנגד המשטרה ו\או המגרש מטעמה ולהוכיח את טענותיך. באפשרותך להיוועץ בעו"ד ולהית מיוצג בה...
המשך תשובה