שלום, אימי נפטרה לפני 5שנים ובגלל בעיות ירושה הרכב שלה עמד , כיום הוא לא שמיש , יש להורידו מהכביש מאז שנפטרה לא שולמו אגרות . האם ניתן למסור אותו לברזל או לגריסה. ללא תשלום האגרות ? תודה

חנה שלום רב,
שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה העוסק בהזמנה למשפט תעבורה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאיה שלום רב, עליך לקבל את כתב האישום ואת חומר החקירה ולשכור שירותי עו"ד המתמחה בדיני תעבורה אשר ייעץ לך כיצד לנהל את הגנתך בצורה הטובה ביותר. את מוזמנת כמובן ליצור קשר ישיר עימי ולהרחיב בפרטים...
המשך תשובה