קיבלתי דוח הפרעה לתנועה על חנייה על אדום לבן (חצי רכב) במקום בו יש הסכם של בית הספר על שעה מסויימת ביום לצורך איסוף הילדים. זה לא העניין. השוטר שרשם את הדוח (כשכבר הייתי באוטו) סירב להראות לי אותו או לתת לי אותו ידנית ואמר שהדוח ישלח בדואר. האם זה תקין או שהיה חייב לתת לי אותו ביד?
שלום רב, לא תקין, בניגוד לנהלי העבודה. לצערי זה נעשה. מצריך הסבר ממשי כדי שיאשרו שליחה כזו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, המשטרה ובתי המשפט רואים בחומרה ביצוע עבירת עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף ועל כן העונש יכול לכלול פסילת רישיון הנהיגה בפועל, קנס והטלת נקודות. באפשרותך לשכור שירותי עו"ד הבקיא בתחום דיני הת...
המשך תשובה