שלום, לפני כמה חודשים אישתי פגעה בהולכת רגל במעבר חציה. ההולכת רגל קיבלה מכה ביד ופונתה לבית חולים. למקום הגיע חוקר של המשטרה שעשה את הבדיקות שלו. אישתי הגיע יומיים אחרי לתחנה לתשאול ולאחרונה קיבלה זימון לבית משפט. מה העונש המירבי שהיא יכולה לקבל ומה העונש הצפוי? אין לה עבר פלילי וגם לא עבירות תנועה קודמות. תודה מראש
מבלי לראות את סעיפי האישום המדוייקים לא יכול לענות בצורה מלאה. בד"כ על עבירה כמו שציינת יש ס' אישום הכולל מינימום של 90 ימי פסילה, פסילה על תנאי וקנס. אין מקסימום, זה תלוי בתוצאות התאונה- מה היתה החבלה להולכת הרגל, וותק נהיגה ועבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שירה שלום רב, עליך להיערך למשפט בצורה הטובה ביותר, שכן העבירה של עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף, עלולה לגרור עונש של קנס או פסילה וזאת בנוסף לצבירת נקודות. לכן ככל וקיימות ראיות הקשורות לאירוע, מו...
המשך תשובה