שלום, קיבלתי דוח על חניה בכניסה לשטח המיועד לכלי רכב. חניתי לצד מדרכה אפורה מוגבהת. בהמשך היתה מדרכה מונמכת אותה לא חסמתי. לא היה סימון מעטפה במקום. האם ניתן לטעון כי חסמתי כניסה לחניה?
שלום רב, לטעון ניתן הכול, צריך להוכיח. אם יש צדק בדבריך וראיות תומכות, דוגמת תמונות. יש לבקש להישפט ולנהל משפט על כך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב, אתה יכול לטעון זאת בבית המשפט, אך חשוב שתבין שעפ"י החוק - קיים איסור לאחוז בפלאפון בעת השימוש ברכב. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה