זומנתי למשפט על אי מתן זכות קדימה, היו שם שני שוטרים שעצרו אותי מיד אחרי הפניה, אבל סתם האשימו אותי כי עצרתי לפני כן, איך אפשר להוכיח את טענתי?
צריך לנהל תיק, לקעקע את גרסת השוטרים ולנסות לשכנע את בית המשפט בצדקתך. איך עושים את זה במקרה שלך הספציפי, צריך יותר חומר מהשורות הספורות שנתת לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, מצד אחד אנסה להרגיע אותך ואציין כי מאחר ואין לחובתך עבר תעבורתי וכן מדובר ברף שכרות נמוך יחסית ובהתחשב בפגיעה בתעסוקתך, אתה צפוי להקלה בעונש שנגזר בדרך כלל בעבירת שכרות. מצד שני, רשו...
המשך תשובה