צולמתי נוסע באור אדום 5 שניות לאחר התחלפות הרמזור לאדום מהירות כניסה לצומת 25 קמ"ש לא ידוע למה לא שמתי לב לרמזור אציין שהצומת הייתה ריקה . קיבלתי הודעה על זימון לבית משפט 6728 מה העונש הצפוי על עבירה מסוג זה לגבי עבר דוחות שלי באותו חודש קיבלתי דוח על מהירות דוח קודם 3 שנים לפני על מצלמת מהירות ברכב שהיה רשום על שמי לא אני הייתי הנהג וכמה שנים לפני לא זוכר דוחות על חגרות בטיחות
שלום רב, טווח הענישה בתיקים כאלה נע בין פסילה על תנאי וקנס לפסילה קצרה בפועל. תלוי בעבר ובנסיבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדר שלום רב, עלי לעיין בכתב האישום, לשמוע פרטים עליך וליתן לך יעוץ משפטי פרטני. בנסיבות ברור שעליך לקבל ייעוץ מעו"ד המתמחה בתחום דיני התעבורה. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי. בברכה, שי שקד, ע...
המשך תשובה