בהנחה שההליך תקין ואני מתכוון להודות. 1. יש ערך מוסף להתייצב לדיון על פני משלוח הודאה בטופס ? 2. יש טעם ליעוץ משפטי אצל עו"ד ? 3. מה טווח הענישה הנפוץ (כמובן ללא התחייבות) בהנחה של עבר נקי לפחות 20 שנה תודה דני
שלום רב, התשובה היא כן. יש מקום לייעוץ ואף חייב לדעתי. ראשית במקום כמה? יש הבדלים ושנית כי ישנה מגמה של החמרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יחיאל שלום רב, פורום זה עוסק בדוחות משטרה המתבררים בביהמ"ש לתעבורה ולא בדוחות חנייה של עירייה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה