אני מקבלת כמות רבה של דוחות עי פקח מסוים בעיר. רוב הדוחות במיקום מבוים מבוטלים. גם כאשר זה לא באוותו מיקום אני רואה שהרכבים לידי לא מקבלים דוח. ואני בעלת תו נכה. האם אפשר לעצור את זה ואיך?

שני שלום ,
פורום זה אינו עוסק בדוחות חניה של עירייה אלא משטרה בלבד.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום, במסגרת השמעת הטיעונים יש להציג טענות הממוקדות בנסיבות ביצוע העבירות ולהסביר את ביצוען ולהדגיש את קבלת האחריות ואפקט ההרתעה. שנית, יש להדגיש את השלכות פסילת הרישיון והפגיעה בתעסוקה ובפרנ...
המשך תשובה