שלום רב עצרתי באדום לבן והפעלתי 4 וינקרים. חבר נשאר באוטו להזיז אותו במקרה הצורך. דקה אחכ הגיע שוטר וחבר שלי עבר היה במושב הנהג להזיז. השוטר לא ויתר ונתן דוח על עצירה באדום לבן לפי סעיף 22א יש אמת בדוח?
שלום רב, עקרונית יש אמת, מעשית, מדובר בהתנהגות לא ראויה, שכן ניתן היה להסיר המכשול מיידית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאור שלום, ככל ואתה בטוח שלא ביצעת את העבירה, באפשרותך להגיש בקשה להישפט ולטעון טענותיך בבית המשפט. שים לב כי במצב זה וככל ותורשע, ביהמ"ש רשאי לגזור עליך עונש חמור יותר. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה