אחי נהג מונית היה מעורב בתאונה לפני שנה + , לנפגע לא קרה כלום הזמניו אמבלונס והילד עלה לאמבולנס בהליכה . חשבתי שהתיק נסגר, אבל קבלי הזמנה האם אני צריך ייצוג משפטי . תודה
שלום רב, הייתי ממליץ לך לפנות לייעוץ לפחות שתדע עם מה אתה מתמודד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צור שלום רב, הזמנה לדין משמעותה שהמהירות שנמדדה חורגת מהטווח המאפשר סיום העבירה בתשלום קנס בלבד. מה גם שהעניין הועבר לטיפול התביעה ולהכרעת בית המשפט. לכן קיים קושי להמיר את המשפט בקנס. # חש...
המשך תשובה