שלום,האם חציית קו לבן רצוף או אי תנועה מצויר שלא כנגד התנועה ,למשל בהשתלבות של תנועה מימין יש בהתחלה קו רצוף מהווה הזמנה לדין או קנס?
שלום רב, זימון לדין או ברירת משפט תלויים גם בסוג העבירה בה החליט השוטר שהוא מאשים. העבירה של נסיעה אל אי תנועה מצוייר כשלעצמה עבירת קנס- ברירת משפט. אך אם, לצורך העניין, נראה לו שבשל תנאי הדרך, אופי ביצוע הנסיעה, ישנה קלות ראש, כבר מדובר בזימון לדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה