שלום רב, לפני כחצי שנה זימן אותי משרד עו"ד להעיד בנושא תאונה שהייתי עד לה. אותו משרד זכה בתיק והשופט קבע שיש לשלם לי שכר עדות של 400 ש"ח,עד היום לא קיבלתי אותו,מפנייה למשרד העו"ד נמסר לי שהחייב עדיין לא שילם ונפתחו נגדו תהליכי הוצאה לפועל,מה עליי לעשות על מנת לקבל את הכסף שלי בהקדם?
שלום רב, בהחלטה כתוב במפורש מי צריך לשלם לך את שכר העדות, בדרך כלל מי שזימן אותך ולאו דווקא זה שהפסיד. התשלום לא מותנה בגביה ממנו, אם ההחלטה לא ממומשת אתה יכול לפנות בעצמך להוצל"פ או לבית המשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה