שלום, ברצוני להתייעץ לגבי מקרה מסויים, שאלתי היא אם אני חונה בחניה כחול לבן ובעצם נמצא ברכב האם פקח יכול לתת לי דו"ח או לאיים עליי במתן דו"ח או לחילופין לדרוש ממני לפנות את החניה. תודה, אליהו אגם
שלום רב, אם אתה בכחול לבן כדין, אז לא. אם אתה לא כדין, דהיינו, ללא פנגו או כרטיס חניה, אז כן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רואי שלום רב, # סיכוייך במשפט - אפתח בסיכוייך במשפט ואציין כי הם תלויים בגורמים נוספים שלא פורטו בשאלתך כגון : חומרת העבירה ונסיבותיה, מהי החריגה מהמהירות המותרת, אמינות וחוזקן של הראיות, נסיבותי...
המשך תשובה