דוח שהתקבל בחברה שאני עובד בה וביקשנו להעביר אותו על שם הנהג שנהג ברכב באותו זמן ויש גם צו בית משפט לעשות כך ומשטרת ישראל לא ביצעה זאת כבר 3 שנים וממשיכה לשלוח את הדוח לחברה,שאלתי האם חוק ההתיישנות חל על הדוח ?
שלום רב, בהחלט יש התיישנות שמי שרשאי יהיה לטעון לה זה הנהג המוסב. רק לא ברור לי עניין צו בית המשפט. אם בית המשפט קבע שאחר נהג ברכב זה זיכוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב, אתה יכול לטעון זאת בבית המשפט, אך חשוב שתבין שעפ"י החוק - קיים איסור לאחוז בפלאפון בעת השימוש ברכב. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה