עברתי ברמזור אדום מבלי ששמתי לב .זומנתי למשפט על כך. אין לי רישום פלילי קודם אך יש לי מספר נקודות מהעבר. האם יכולים לשלול לי את הרישיון בשל כך?
מוזמן לפנות אליי אישית , עדיף שתהיה מיוצג משרדי מייצג בסוגיות המשפטיות מהסוג הנל, חייג למספר המעודכן באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, פורום זה לא נועד ליתן תשובות אם מותר או אסור אלא מענה לשאלות משפטיות ובפרט לנהגים שקיבלו זימון למשפט תעבורה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה