שלום שמעתי שיש אפשרות להושיב 4 ילדים מאחורה ברכב רגיל, אם כולם חגורים (על ידי שניים מתוכם חגורים באותה חגורה). האם זה נכון? חשוב לי לדעת הן מבחינה קוית (משטרה) והן מבחינת ביטוח. תודה
שלום רב, התשובה היא ממש לא. כמות הנוסעים המותרת הינה בהתאם לכמות חגורות הבטיחות המותקנות ברכב כחוק. אחד לכל חגורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ליאורה שלום, פורום זה עוסק בהזמנה לדין בבית המשפט לתעבורה. הנך מוזמנת להפנות שאלתך לפורום הנכון העוסק בזכויות נפגעי עבירה. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה