בתום 90 יום מקבלת הדו"ח איני משיב,האם אני אמור לקבל כפל קנס? ואם אשיב שברצוני להישפט האם במשפט אדרש לשלם קנס מקורי או כפל קנס? תודה.
שלום רב, אם לא שילמת בזמן אתה צפוי לריבית פיגורים. אם ביקשת להשפט הסיכון שלך הוא שבית משפא יחמיר אתך אם ימצא לנכון. מצד שני אם אתה צודק, יש סיכוי שתזוכה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חי שלום רב, עליך לפנות לעו"ד לתעבורה על מנת שייבחן את תקינות הדו"ח, באם נפלו כשלים ראייתיים בתיק והאם כדאי להגיש בקשה להישפט. בעניין טענתך כי השוטר ייחס לך עבירה שאינה נכונה, גם אם נניח וטענתך נכ...
המשך תשובה