נהיגה ללא ביטוח חובה , והתנגשות בעמוד, ללא נזקים לאף אחד. מה יכול להיות העונש? למה לצפות?
שלום רב, ענישה הינה פונקציה של עבר, נסיבות אישיות ונסיבות התאונה. נבלי פרטים מפורטים לדוגמת ס' האישום, אין ביכולתי אפילו לתת הערכה, ישנם סעיפים שמחייבים פסילה ישנם כאלה שלא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבשה שלום רב, ככל ובתאונת הדרכים המתוארת לא נחבל אדם "חבלה של ממש", והסדרת ייצוג מול עו"ד לייצג אותך בהליך זה והוא התייצב בדיון במקומך, אין חובת התייצבות פיסית. עם זאת, רצוי שהנאשם יתייצב בדיונ...
המשך תשובה