שלום, ברשות המקומית בה אני מתגורר נאמר לי כי ההוראה בה תושב מחויב לשנות את כתובתו במשרד הפנים על מנת לקבל היתר חניה היא בהוראת משרד הפנים עצמו ובלבדו ולא על דעת הרשות עצמה וכי אם תעשה זאת מדובר בהפרה של הוראות משרד הפנים. האם הדבר נכון?
שלום רב, הודעה על שינוי כתובת אינה קשורה בהסדרי חניה, היא חובה כלפי הרשות. לעניין הסדרי חניה, תפנה אלעורך דין המתעסק בעניינים מנהליים ומקומיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שולמית שלום, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך. כפי שעלה בשיחתנו, במקרים דומים בהם ייצגתי נהגים שהועמדו לדין בגין עבירה של חציית צומת ברמזור אדום, הצלחתי להביא לסיום העניין בהסדר טיעון שלא כלל עו...
המשך תשובה