האם חניה בכחול לבן עם תג נכה מחייב להפעיל פנגו ? תודה רבה
שלום רב, הכללים על חניית נכה הפטור מתשלום או במקום שאסור להחנות בו הינם שאין חניית נכה בקרבת מקום, החניה אינה מפריעה את תנועת עוברי הדרך ואין אפשרות אחרת לחניה. לעניין הפעלת פנגו,מדובר בהסדר עירייה. בד"כ אינן אוכפות כנגד רכבי נכים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום, בעיקרון תקופת ההתיישנות היא שנה מיום ביצוע העבירה ועד מועד הגשת כתב האישום. ישנם חריגים ולמשל : אם לאחר ביצוע העבירה הוזמן החשוד לחקירה, נשלחה אל הנהג "הודעה על ביצוע העבירה" או אם מדו...
המשך תשובה