שלום, המקרה הוא כזה התכוונתי להיכנס לחניה ברוורס, הרכב הפוגע יצא מחניה, הפוגע יצא מהחניה בזמן שאני באתי להיכנס לחניה ונכנס בי מאחורה וגרם לעיקום של הפח. מי אשם במצב כזה?
זו רק עמדתי האישית מבלי להכיר את כל פרטי האירוע אבל הייתי אומר אחריות משותפת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה