אני מתגוררת וחונה את מכוניתי על פי המותר ובהתאם לסימון ברח' טשרניחובסקי ירושלים. בחלקו הצר של הרחוב פועל קו 22 דו סטרי ותושבים רבים סובלים מפגיעות מכוניות עקב אי יכולת למעבר של שני האוטובוסים בד בבד. האם יש עילה לתבוע את אגד על תאונת פגע וברח בהעדר מס' אוטובוס ועדות ראיה? ועל סמך נזקים שנגרמו לי ודו"ח שמאי? אודה לתשובתך
אני לא עוסק בתחום הנזיקין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן שלום רב, דו"ח תעבורה שמקורו ממצלמה (מהירות או רמזור אדום למשל) ירשם לחובת בעל הרכב. ככל ובעל הרכב לא נהג ברכב בזמן ביצוע העבירה, באפשרותו לפנות למשטרה בבקשה להסב את הדו"ח על שמו של מי שנהג ...
המשך תשובה