החניתי את רכבי במקום מסומן אדום-צהוב אך ללא תחנת אוטובוס כלל. (המקום משמש כחניית אוטובוסים). חוץ מהקנס (250₪) גם גררו לי את הרכב (400₪), ללא שיש תמרור אזהרה או שלט שמורה על כך. (איזור גרירה) מה אפשר לעשות? תודה!
שלום רב, באם המקום מסומן כדין כתחנת אוטובוס, עליך לשלם את הקנס. אם הסימון הוא לא כדין, תבקש להשפט, תכפור תנהל תיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום רב, עלי לבחון את כתב האישום ובפרט את המהירות שנמדדה מול המותרת ואז אוכל לייעץ לך בעניין. הנך מוזמן ליצור קשר ישיר עימי. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה