שלום אני הגשתי בקשה להישפט על דוח חניה. ביום המשפט הגעתי לבית המשפט ובמזכירות אמרו לי שאני לא נמצא ברשימות כי המשטרה לא שלחה את הדוח לבית המשפט ואני צריך להמתין לקבלת זימון חדש. מה הדין במקרה זה? מי יפצה אותי על היום האבוד? בתודה מראש, אבי.
תבקש מבית המשפט שיפסוק הוצאות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ולד שלום, פורום זה עוסק בכתבי אישום ודוחות שניתנו ע"י המשטרה והערכאה היא - בית המשפט לענייני תעבורה. לעומת זאת, ככל ותגיש בקשה להישפט בגין דו"ח חניה שניתן ע"י העירייה, עניינך ידון בבית המשפט לעניי...
המשך תשובה