בתוך פחות מחודשיים קיבלתי 3 דוחות מהירות באותה הצומת, במהירויות שנעות מ72 ועד 78 קמש בצומת בה מותרת מהירות של 50 קמש. יש לי רישיון נהיגה כבר 25 שנה ולחובתי דוח אזהרה מלפני 10 שנים על חנייה במקום אסור. ברצוני להישפט ולבקש איחוד תיקים והפחתה בנקודות (סהכ 24 נק). האם יש סיכוי לכך בהתחשב בעבר הדי נקי שלי? האם יש אפשרות להתדיין עם התובע באותו המעמד בבית המשפט? תודה...
אם תצרף בדרך שאתה מתכוון אליה רוב הסיכויים שתקבל את כל הנקודות. דבר איתי ואדריך אותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ירון שלום, קיימת אי בהירות בשאלתך שכן מצד אחד כתבת שקיבלת זימון לביהמ"ש ומצד שני אתה שואל אם לשלם את הקנס. ככל הידוע לי נסיעה במהירות המתוארת בשאלתך לא מצדיקה זימון לביהמ"ש אלא הודעת קנס. אנא ה...
המשך תשובה