בתוך פחות מחודשיים קיבלתי 3 דוחות מהירות באותה הצומת, במהירויות שנעות מ72 ועד 78 קמש בצומת בה מותרת מהירות של 50 קמש. יש לי רישיון נהיגה כבר 25 שנה ולחובתי דוח אזהרה מלפני 10 שנים על חנייה במקום אסור. ברצוני להישפט ולבקש איחוד תיקים והפחתה בנקודות (סהכ 24 נק). האם יש סיכוי לכך בהתחשב בעבר הדי נקי שלי? האם יש אפשרות להתדיין עם התובע באותו המעמד בבית המשפט? תודה...
אם תצרף בדרך שאתה מתכוון אליה רוב הסיכויים שתקבל את כל הנקודות. דבר איתי ואדריך אותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועם שלום רב, ברגע שקיבלת זימון לבית המשפט לתעבורה עליך להתייצב בדיון או להסתייע בשירותי עו"ד שייצג ויתייצב במקומך. ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה ולהגיע להסדר טיעון מקל ככל ...
המשך תשובה