האם מותר באיזה שהוא אופן לחרוג עם מטען שעל גג הרכב מהחלק האחורי של הרכב? אם כן, עד כמה ניתן לחרוג? והאם יש צורך להוסיף סימונים מיוחדים על המטען?
אליהו שלום לך , השאלה שלך קצת לא ברורה שכן על איזו חריגה מדובר אתה מתכוון לחריגה ממשקל או חריגה בגובה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, פורום זה אינו עוסק בדו"ח עירייה אלא משטרה בלבד וכזה שהועבר לביהמ"ש לתעבורה. באפשרותך להפנות שאלתך בפורום המתאים. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה