קיבלתי דרישת תשלום לפני עיקול לבייתי בגין דוח חניה שנטען שארע לפני כשנה. העירייה לא מוכנה לאפשר לי להגיש לה בקשה להישפט ומפנה אותי ישירות לבית המשפט. מה הפרוצדורה לפניה לבית המשפט בנושא? בתודה
במקרה הנל אתה פונה לבית משפט כדי לקבל הארכת מועד להשפט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום רב, לדעתי אכן מדובר בכשל ראייתי / פגם בכתב האישום אך לא בטוח שבהכרח יביא לביטול כתב האישום. יש לבחון את חומר הראיות בתיק - סביר להניח שקיימת ראייה אובייקטיבית המצביעה על המהירות שנמדד...
המשך תשובה