שלום וברכה, רציתי לדעת האם אני מחויב בייצוג משפטי בבית משפט לתעבורה, או שאני יכול לשטוח את טענותיי בעצמי לפני השופט? ואם לא, האם אני יכול לקבל סיוע בייצוג משפטי? מאחר ואין לי כסף לשלם לעורך דין. תודה רבה על התשובה,
אינך חייב בייצוג. ייצוג מטעם הסנגוריה יינתן לך רק באם ישנה דרישה למאסר או אם בית משפט ימצא לנכון לתת לך אחד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכל שלום רב, בעיקרון בעבירות תעבורה מומלץ להיוועץ בעו"ד מקצועי בטרם הגעה למשפט. עו"ד מקצועי יכול למצוא פגמים וקשיים בחומר הראיות (ובפרט במצלמת המהירות) ולהביא לביטול כתב האישום או לחילופין לסי...
המשך תשובה