שלום לכם, קיבלתי דו"ח על חניה ב"חורשה" בתל אביב. פניתי מספר פעמים למחלקה הפלילית בעיריה לביטול הדוח (אין שילוט האוסר, יש שילוט המתיר חניה, וסימון חניה מתחת לעצים) ונדחיתי. המועד לבקשת משפט עבר לפני שקיבלתי תשובה למכתבי האחרון. השאלה: האם ואיך אפשר להגיש בקשה להישפט בשלב זה? והאם כדאי לנהל הליך משפטי עבור קנס של 475 ש"ח? תודה מראש, דרור
שלום רב, תגיש בקשה לארכה להישפט עם תיאור השתלשלות האירועים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גדי שלום רב, כאשר מוגש כתב אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת שנמדדה באמצעות מכשיר ה"דבורה" חשוב להבין כי מדובר במכשיר הדורש מיומנות הפעלה מדויקת על פי נהלים קשיחים של משטרת ישראל. 1. טענת "לא אני ...
המשך תשובה