שלום, שמי עופרה לפני 5 שנים פגע נהג באמא שלי בת.דרכים כיום אמא שלי בקומה (כבר חמש שנים) המדינה החליטה לתבוע את הנהג השני המעורב בתאונה אבל לנו אין שום צד בנושא אני בסך הכל רוצה לדעת מתי מתקיימים הדיונים ולמוקד המידע אין אפשרות לתת לי כי הם קיבלו הנחייה חדשה לא לתת מידע לצד השלישי למה??? אמא שלי בקומה היא לא יכולה להתקשר ולברר ולי חשוב להיות מעורבת תודה עופרה לוגר
דווקא יש זכויות בהליך פלילי
את צריכה להגיש בקשה למחלקת התביעות או לבית המשפט בהתאם לחוק זכויות נפגעי עבירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה