הגעתי מצומת חולון לכיוון כיכר קוגל נכנסתי מהנתיב השמאלי לתוך פנים הכיכר שמאל השתלבתי בנתיב האמצעי בכדיי לצאת ביציאה שלישית רחוב מקווה ישראל בצד השמאלי של רחוב מקווה ישראל כאשר רכב שהגיע מצד ימין רחוב קוגל חתך אותי ועצר היה שעת עומס וכתוצאה מכל נאלצתי לעצור בפיתאומיות רכב שהיה מאחור לא שמר מרחק ופגע ברכבי בחלק האחורי מצד שמאל מי אשם?
שלום רב, לטעמי, בהחה שהצלחת לעצור לפני הרכב שחתך אותך ולא פגית בו, מירב האשמה על הרכב שפגע מאחור. בהחלט ייתכן הטלת אשם תורם על הרכב שחתך אותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הראל שלום רב, עבירת נהיגה בזמן פסילה נחשבת לעבירה חמורה שכן היא נתפסת לא רק כסיכון בטיחותי לנהג ולעוברי הדרך אלא גם כזלזול בשלטון החוק ובהחלטות בית המשפט. # חומרת הענישה והסיכוי למאסר בפועל - ...
המשך תשובה