שלום , קבלתי תביעה בה הואשמתי בשלוש סעיפים . אי ציות לתמרור 301 (אי מתן זכות קדימה) נהיגה בקלות ראש התנהגות הגורמת נזק . נחקרתי בעבר במשטרה באזהרה והודיתי . מאז קבלת הרישיון שזה למעלה מ10 שנים לא היו לי עבירות . מה העונש הצפוי ?? והאם יש סיכוי או כדאי לנסות להגיע להסדר טיעון ??
תמיד ניתן להגיע להסדרי טיעון. במקרה שלך יש מינימום פסילה של 3 חודשים, כך שאתה מחוייב בשינוי סעיף אישום. הייתי ממליץ לך להתייעץ עם עורך דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמעון שלום רב, הודעת עד אמורה להיות מוגשת לבית המשפט באמצעות העד שגבה את ההודעה (ובכפוף לחקירה נגדית של העד). המצב בו גובה ההודעה לא מופיע ברשימת עדי התביעה אמנם מעמיד את התביעה "בבעיה" אך היא...
המשך תשובה