בן שלי עלה לרכב חבר בדק רשיון הרכב והיו רשיונות רכב מקוריים . שוטר עצרהו לבדיקה והנה אמר לו שיש על הרכב הודעת אי שימוש . האם בדין יורשע לפי תקנה 308 ד .
לא בהכרח יורשע בגין העבירה צריך לבדוק מה מקור ההודעת אי שימוש ואם כן להיות מיוצג , מוזמן לפנות אליי אישית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום, נהיגה ללא מלווה בשעות הלילה, להבדיל משעות היום, נתפסת כעבירה חמורה יותר ע"י רשויות אכיפת החוק ועל כן העונש הצפוי הוא בהתאם. מצד שני, העובדה כי מדובר בנסיעת חירום בהחלט תיזקף לזכותך...
המשך תשובה