שלום רב, לפני שבוע קיבלתי בדואר דוח מהירות בסך של 250 ש"ח ללא נקודות, הרכב רשום על שמי אך לא אני שנהגתי ברכב, האם ניתן לשלוח מכתב למשטרה ולבקש להחליפו על שם הנהג שבצע את העבירה? תודה
שלום רב, יש לפנות למרכז פניות נהגים ארצי בת.ד. 120 פ"ת ולצרף תצהיר של הנהג בפועל שמאשר כי הוא זה שנהג ברכב בעת ביצוע העבירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום, בעיקרון תקופת ההתיישנות היא שנה מיום ביצוע העבירה ועד מועד הגשת כתב האישום. ישנם חריגים ולמשל : אם לאחר ביצוע העבירה הוזמן החשוד לחקירה, נשלחה אל הנהג "הודעה על ביצוע העבירה" או אם מדו...
המשך תשובה