שלום . אתמול היה צריך להיות לי דיון בבית המשפט שאני בקשתי להשפט על רמזור אדום ושכחתי מהדיון מה עלי לעשות?
אני מניח שנשפטת בהעדרך.
ככל שכך, עליך להגיש בקשה לביטול פסק הדין, כשהוא מנומק בלווי תצהיר שבו יש נימוקים טובים מאוד להעדרך.
שכחה זה לא נימוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה