שלום . אתמול היה צריך להיות לי דיון בבית המשפט שאני בקשתי להשפט על רמזור אדום ושכחתי מהדיון מה עלי לעשות?
אני מניח שנשפטת בהעדרך.
ככל שכך, עליך להגיש בקשה לביטול פסק הדין, כשהוא מנומק בלווי תצהיר שבו יש נימוקים טובים מאוד להעדרך.
שכחה זה לא נימוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום, העונש בגין עבירת נהיגה בשכרות הוא מינימום 24 חודשי פסילה. עם זאת, ניתן להגיע עם התביעה לעסקת טיעון שבמסגרתה הנהג מורשע בעבירה "קלה" יותר של "נהיגה תחת השפעת אלכוהול" ובמצב זה ניתן לסיי...
המשך תשובה