אני עובד בחברת השכרת רכבים וקיבלתי דוח על חניית נכים בתאריך 25.5.2016, יצאתי לבצע החלפה ללקוחה, הכניסה לחניון שלה נמצא בדיוק ליד חניית נכים אך לא הבחנתי שזה חניית נכים .באותו הרגע כשהגעתי לשם הלקוחה הייתה בישיבה ולא יכלה להגיע ואמרה שתסיים עוד כמה דקות אז המתנתי בתוך הרכב ובאותו הזמן הפקח צילם את הרכב הוא ראה אותי בתוך הרכב ואמר לי שזו חניית נכים התנצלתי ואמרתי לו שאני נוסע, הוא אמר לי בסדר, הוא לא אמר אם הוא רושם או לא, רק לפני כמה ימים קיבלתי את הדוח בדואר רשום, רציתי לדעת האם יש אפשרות לעשות משהו עם זה
שלום רב, על פי תיאורך העבירה בוצעה. תוכל לנסות לפנות בבקשה לביטול הדו"ח ולתאר את הנסיבות הנ"ל, אולי יוותרו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, בכדי להעריך סיכוייך במשפט, עלי לעיין בדו"ח התעבורה, לבחון את חומר הראיות ובפרט אם בידי המשטרה צילום של העבירה ולשמוע את כל פרטי נסיבות המקרה. אז אוכל להעריך את סיכוייך ולייעץ לך ב...
המשך תשובה