שלום, נסעתי ברכב ובמהלך הנסיעה החל לעלות עשן מהמנוע שנכנס גם אל תוך תא הנוסעים. מתוך אינסטינקט עצרתי מיד את הרכב בצד,כיביתי אותו ויצאתי ממנו. (אציין כי היו שני נתיבים עמדתי על הימני צמיד למדרכה). התקשרתי למוסכניק שהגיע למקום,איתר את התקלה ותיקן אותה במקום. אחרי 4 חודשים קיבלתי קנס חניה-מסתבר שפקח צילם את הרכב שלי עומד ושהיה שלט של איסור עצירה וקנס מוגדל (500 ש"ח), בתמונות לא רואים את העשן שעלה מהמנוע היות והוא צולם כ20 דקות לאחר שכבר כיביתי את המנוע. רשמתי הכל לרשות העירונית ויש לי גם מכתב מהמוסכניק שמאשר שהוא בא ותיקן. האם יש צורך במשהו נוסף לפני שאני מגיש את הבקשה לביטול קנס? תודה
שלוםרב, במקרה זה נראה שלא צריך דבר מה נוסף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה