שלום, אני נהג חדש עם 10 חודשי וותק ברישיון לפני כחודש הסתכלתי על הרמזור של הפנייה השנייה ולא על הרמזור שמעליי וללא כוונה חציתי צומת ריקה מאדם באור אדום היום 22.04 קיבלתי דוח על סך 1500 שח ו10 נק. -יש לציין שאיני בן 18 והרכב רשום על שם הוריי. תודה
שלום רב, לא נשאלה שאלה אז אנחש (: ראשית אם הדו"ח בכלל עליך. אם תשלמו, אתה צפוי להארכת תקופת הנהג החדש שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיא שלום רב, באפשרותך להגיש בקשה לביטול הדו"ח או בקשה להישפט בהתאם לזמנים המפורטים בדו"ח ולצרף את המסמכים הרפואיים התומכים בטענתך. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה