שלום רב, עצרתי ליד מדרכה הצבועה באדום לבן, הורדתי את ביתי לקנות משהו לאכול (צמוד למקום לעצרתי בו), כל אותו הזמן לא כיביתי את הרכב ולא יצאתי ממנו, קיבלתי דוח בדואר ממצלמת וידאו שמוצבת שם על חניה "במקום שנאסרה בו החניה", האם חוקי, בברכה,
שלום רב,
זה מסריח אבל כשר. לא בטוח שלא הייתי מבקש להשפט בטענה לאכיפה בררנית כי שוטר היה אומר לך לזוז או כי יש נוהג כזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבשה שלום רב, ככל ובתאונת הדרכים המתוארת לא נחבל אדם "חבלה של ממש", והסדרת ייצוג מול עו"ד לייצג אותך בהליך זה והוא התייצב בדיון במקומך, אין חובת התייצבות פיסית. עם זאת, רצוי שהנאשם יתייצב בדיונ...
המשך תשובה