הוזמנתי למשפט בגלל אי חידוש רישיון רכב בתקופה העולה על שנתיים. בתקופה זו יש לציין ששולם הביטוח! למרות זאת טסט לא היה. אין עברות תנועה חמורות או פליליות יש דוחות שלא שולמו עדיין והאחרון הוא על 1000 למה ניתן לצפות וכיצד להגיב?
שלום רב, ענישה היא פונקציה של עבר תעבורתי בפרט ואם יש פלילי יכול להוות בעיה. מעבר לכך צריך לבדוק הישנות של עברות מאותו סוג, דבר היכול לייצר ענישה חמורה יותר גם אם העבר לא באמת מכביד מבחינת כמות. צריך פרספקטיבה של ותק נהיגה. מבלי תשובות על כל אלה, לא אוכל לתת לך תשובה לטווח עונש לו אתה צפוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאיה שלום רב, עליך לקבל את כתב האישום ואת חומר החקירה ולשכור שירותי עו"ד המתמחה בדיני תעבורה אשר ייעץ לך כיצד לנהל את הגנתך בצורה הטובה ביותר. את מוזמנת כמובן ליצור קשר ישיר עימי ולהרחיב בפרטים...
המשך תשובה