לפני חודשיים בבית משפט לתעבורה בבאר שבע בהסדר עם הטובעה הגענו להחלטה של קנס ב-750 ש"ח ב-3 תשלומים.(עבירת מהירות. לא היו עבירות קודמות). שתי שאלות: 1-האם קיבלתי גם נקודות,אם לא נאמר לי? 2- נאמר לי שקנס יגיע בדואר ועדיין לא הגיע(כבר חודשיים). האם צריך לדאוג? ואם כן,אז לאן לפנות? תודה מראש!!!
1. תלוי במהירות אבל אני מניח שיש נקודות לפי גובה הקנס
2. תפנה לבית המשפט שסמוך למקום המגורים שלך ותקח שוברי תשלום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום רב, לדעתי אכן מדובר בכשל ראייתי / פגם בכתב האישום אך לא בטוח שבהכרח יביא לביטול כתב האישום. יש לבחון את חומר הראיות בתיק - סביר להניח שקיימת ראייה אובייקטיבית המצביעה על המהירות שנמדד...
המשך תשובה