היה לי משפט על דיבור בטלפון בזמן נהיגה מה שלא היה נכון וזכיתי במשפט האם אני יכול להגיש וצריך להגיש בקשה על ההוצאות כמו ימי עבודה ושכר עד ואיך עושים זאת לבד בדרך הקלה תודה מראש
תגיש בקשה לבית המשפט שנתן החלטה בוודאי שמגיע לך הוצאות במקרה הנל בקשה רגילה ובה אתה מבקש שכר עדים והוצאות הפסד יום עבודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שולמית שלום, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך. כפי שעלה בשיחתנו, במקרים דומים בהם ייצגתי נהגים שהועמדו לדין בגין עבירה של חציית צומת ברמזור אדום, הצלחתי להביא לסיום העניין בהסדר טיעון שלא כלל עו...
המשך תשובה