שלום, נסעתי בנתיב השמאלי בככר בת שני נתיבים במגמה לצאת ביציאה השניה. היציאה (כביש לאחר הככר) בה יצאתי, אף היא בת שני נתיבים. הרכב שנסע בצד ימין שלי שהיה מעט אחריי האיץ ופנה לפתע שמאלה והתנגש עם החזית השמאלית שלו בצד הימני של רכבי. אשמח לדעת בוודאות במי האשם. תודה
שלום לך, האשם בתאונה במקרה כמו שלך הוא זה שסטה מנתיבו.
במקרה הספציפי, אם את יוצאת מהנתיב הפנימי של הכיכר, נשאלת השאלה האם המסלולים בכיכר מאפשרים פניה שכזו. אם כן ונשארת בנתיב המאפשר יציאה, הצד השני הוא האחראי לתאונה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה