שבוע טוב לפני חודש דנו שלא בפני על תאונה שהייתי אשם בה. מאחר ולא קיבלתי זימון למשפט לא ידעתי שזה התקיים עד שקיבלתי פסק דין הביתה. מה עליי לעשות ואיך כותבים כתב הגנה? תודה
שלום רב, אין דבר כזה כתב הגנה בבית משפט לתעבורה. באפשותך להגיש בקשה לביטול פסק דין 30 יום מהיום שנמסר לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צור שלום רב, הזמנה לדין משמעותה שהמהירות שנמדדה חורגת מהטווח המאפשר סיום העבירה בתשלום קנס בלבד. מה גם שהעניין הועבר לטיפול התביעה ולהכרעת בית המשפט. לכן קיים קושי להמיר את המשפט בקנס. # חש...
המשך תשובה