שלום רב, נהגתי במהירות מופרזת בכביש בין עירוני [45 קמ"ש מעל למותר]. הוזמנתי למשפט בפברואר 17. בנובמבר 16 אני טס לחו"ל לפרק זמן לא ידוע. מה מומלץ יותר - לשלוח הודאה באשמה בכתב [באמצעות הספח] ולהישפט שלא בפניי, או לבקש דחיה במשפט [אלא שאיני יודע מתי אשוב]. תודה רבה מראש ושנה טובה.
שלום רב, אתה בהחלט יכול להשתמש בספח במקרה כזה ולהשפט בהעדר, רק תדאג שתהיה לך הוכחת שליחה ותעקוב אחרי התוצאה, אם זה דרך האתר או דרך "המשפטפון". אופציה נוספת, בקשה להקדים דיון. מכיוון שהתיקים האלה נפתחים רק ברגע האחרון בבית משפט הסיכוי לכך קלוש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שני שלום, מבלי להיכנס לפרטי המקרה שלך אשיב לך כך: ככל ואת מודה בביצוע העבירה ומעוניינת לסיים את ההליך בהסדר טיעון, אז אכן פתוחה הדרך לפנות לתובע המשטרתי בהצעה מקדימה להסדר טיעון ובכלל זה גם לבק...
המשך תשובה