היום קיבלתי הודעה על דוח שקיבלתי ליפני כשנה ליפני הליכים. לי לא ידוע על עבירת חניה שעשיתי במקום. מה עושים? תודה
שלום רב,
עלייך לפנות בבירור מתי ואיך בדיוק בוצעה המסירה, אם יתברר כי זו הודעה ראשונה, אז הדוח התיישן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום, במסגרת השמעת הטיעונים יש להציג טענות הממוקדות בנסיבות ביצוע העבירות ולהסביר את ביצוען ולהדגיש את קבלת האחריות ואפקט ההרתעה. שנית, יש להדגיש את השלכות פסילת הרישיון והפגיעה בתעסוקה ובפרנ...
המשך תשובה